7 sept 2017

15/05/2017 L'Hospitalet de Llobregat. Edificio Carrer de Santa Eulàlia 106

Sin información sobre este Edificio del Carrer de Santa Eulàlia 106, en L´Hospitalet, de aires modernistas.

Gracias a Domingo Olmos Vega  por aportar
"Ja el conec, es sence dubte de l´època del canvi de segle, a la qual indians es van establir per aquesta zona, especialment al proper carrer Buenos Aires. I per tant segur que es d´algun arquitecte de fora d´Hospitalet.
A aquest Carrer o Carretera de Sta. Eulàlia, hi ha edificis molt interessants: Racionalistes (la casa que es veu a l´esquerra a una de les fotos, amb una claraboia i barandilles a dins molt boniques), d´Estil Internacional modern (com la Fàbrica Vanguard, l´Edifici Titan, o el Concessionari de la Pegaso, hostal i benzinera a tocar amb la Riera Blanca), o Modernistes tot i que un d´ells, la Fàbrica Trinxet, va caure una part fa poques setmanes. al pas que va acabarà com la Casa Trinxet dels seus propietaris a l´Eixample de Barcelona, enderrocada."


"Ya lo conozco, es sin duda de la época del cambio de siglo, en la que los indianos se establecieron por esta zona, especialmente en la cercana calle Buenos Aires. Y por lo tanto seguro que es de algún arquitecto de fuera de Hospitalet .
En este Calle o Carretera de Sta. Eulalia, hay edificios muy interesantes: Racionalistas (la casa que se ve a la izquierda en una de las fotos, con una claraboya y barandilla dentro muy bonitas), de Estilo Internacional moderno (como la Fábrica Vanguard, Edificio Titan , o el Concesionario de la Pegaso, hostal y gasolinera tocando con la Riera Blanca), o Modernistas aunque uno de ellos, la Fábrica Trinxet, cayó una parte hace pocas semanas. al paso que acabará como la Casa Trinxet de sus propietarios a Eixample de Barcelona, derribada. "
 







No hay comentarios:

Publicar un comentario